7 października 2012

Prostota dla odważnych

Kolejne wnętrze mieszkania przy ul. Opolskiej we Wrocławiu, którego kuchnięsypialnię prezentowałam już wcześniej. Salon kolorystyką koresponduje z częścią jadalną. Istniejący podciąg wykorzystano do optycznego wydzielenia przestrzeni kuchni podkreślając go grafitową tapetą, na której idealnie komponuje się wieszak na alkohole. Duża narożna sofa była jednym z wymogów Inwestorów dla stworzenia wygodnej strefy wypoczynkowej. Zadbano o dużą ilość schowków dla łatwiejszego utrzymania porządku w mieszkaniu, która jednocześnie, podkreślona szarym pasem, tworzy geometryczną kompozycję pasującą do pozostałej części mieszkania.



Zdjęcia z realizacji:


Zobacz także pozostałe wnętrza w tym mieszkaniu:
KUCHNIA Z POMARAŃCZĄ
SYPIALNIA O DWÓCH CHARAKTERACH
ŁAZIENKA- JAK OŻYWIĆ BEŻ

2 komentarze:

  1. Dobór kolorów idealnie pasuje do całości-gratuluje pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie jestem takim zwolennikiem jeśli chodzi o prostotę wnętrz. Dlatego moje mieszkanie bardzo mi się podoba. Również chętnie i regularnie korzystam z kalkulatora https://cuk.pl/kalkulator-ubezpieczenia-mieszkania-i-domu który w doskonały sposób oblicza mi składkę na ubezpieczenie nieruchomości.

    OdpowiedzUsuń